природознавство для розумово відсталих дітей
Для розумово відсталих дітей: Навчальні програми 2014 року. Географія 6-9 класи. ... Методичні рекомендації з тематичним плануванням до вивчення навчальних предметів у 5-х класах загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Основи Здоров'я 5-10 класи. Природознавство 6 - 9 класи. Соціально-побутове орієнтування 5-10 класи. Трудове навчання 5-9 класи.
Зміст програми складають чотири самостійні розділи: нежива природа (6-й клас), рослини (7-й клас), тварини (8-й клас), людина (9-й клас).На вивчення цих розділів відводиться в усіх класах по 68 годин – 2 години на тиждень. У навчальній програмі пропонується орієнтовний розподіл годин на вивчення окремих розділів та тем.. Робоча програма на урок Правознавство скачати...
Для дітей з помірною розумовою відсталістю. Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку. Facebook. Twitter. LinkedIn. Google+. Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями зору.
Вивчення природознавства у загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей передбачає ознайомлення учнів з доступними для них елементами неживої природи, будовою і життям рослин і тварин, а також організмом людини. Зміст програми складають чотири самостійні розділи: нежива природа (6-й клас), рослини (7-й клас), тварини (8-й клас), людина (9-й клас).На вивчення цих розділів відводиться в усіх класах по 68 годин – 2 години на тиждень.
Новий навчальний план передбачає вивчення «Природознавства» з підготовчого, 1 по 9 класи загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Завданнями даної дисципліни у початковій школі є пропедевтика навчальних предметів «Природознавство», «Географія», «Я у світі», що стане спадкоємним продовженням розпочатого вивчення. Метою вивчення «Природознавства» у підготовчому, 1-5 класах є формування природознавчої компетентності учня шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу, усвідомлення школярами своєї приналежності до природи і...
Балаклійський інклюзивно-ресурсний центр Балаклійської районної ради Харківської області. Навчальні програми. -для розумово відсталих дітей. Порядок організації та проведення комплексної оцінки. Новини.
Для дітей із помірною розумовою відсталістю. Перелік документів для психолого-педагогічного вивчення дітей. Індивідуальна форма навчання. Інклюзивна освіта. ... Ви знаходитесь тут: Головна. Навчальні програми. Для розумово відсталих дітей. Вкладення. Інформатика для 5 класу.doc. ... Природознавство для підг.-4кл ..doc. Соціально-побу.орієнтув для підг.-4кл..doc. Трудове навчання 5-9(10) кл..doc.
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Цікавий світ Монтессорі» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Дишлюк Т.Б. Чеботарьова О.В.). Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лего-конструювання» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Лапін А.В.). Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автор: Ярмола Н.А.).
Для розумово відсталих дітей: інформатика, математика, образтворче мистецтво, основи здоров'я, географія, історія, природознавство, фізика, трудове навчання, українська література, українська мова, фізкультура-переглянути. ... Підготовчий, 1-4 класи: Українська мова (Висоцька А.М.); Природознавство (Трикоз С.В., Блеч Г.О.); Я у світі (3, 4 класи, Трикоз С.В., Блеч Г.О.); Основи здоров'я (Гладченко І.В.); Соціально-побутове орієнтування (Ярмола Н.А.); Трудове навчання (Чеботарьова О.В.); Образотворче мистецтво (Дмітрієва І.В.); Музичне мистецтво (Квітка Н.О., Левченко-Бутуханова Л.Й.); Фізична культура (Бобренко.
Програми для дітей з легкою розумовою відсталістю завантажити. Програми для дітей із затримкою психічного розвитку завантажити Навчальні плани - Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова ланка) Наказ МОН від 03.11.2004 р. № 849 - Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (ІІІ ступінь) Наказ МОН України від 02.11.2004р. ... Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей.
Розумово відсталі діти оволодівають мовленням з деякою затримкою, проте здатні його використовувати у своєму щоденному спілкуванні, підтримувати розмови на побутову тематику, брати участь у бесіді. Мовлення цих дітей характеризується загальним недорозвитком, що виражається у порушенні всіх його сторін, зокрема, фонетико-фонематичних та граматичних порушеннях, обмеженні словникового запасу, недостатності розуміння слів та неадекватному їх вживанні, не сформованості зв’язного мовлення. ... ( За програмою спеціальних навчальних закладів для розумово відсталих дітей). Математика 1-й клас. Учні повинні знати
У деяких розумово відсталих дітей спостерігається відсутність мовлення навіть до 4-5 років. Словник дітей бідний. Значення слів недостатньо диференційовані. Спостерігаються стійке фонетичне недорозвинення, домінування в мові іменників, (недостатнє вживання слів, що означають дії, ознаки і стосунки). Речення, які вони вживають, примітивні за своєю конструкцією, з великою кількістю аграматизмів, пропусків. Розумово відсталі діти рідко бувають ініціаторами бесіди і відчувають величезні труднощі в оволодінні монологічним мовленням. У цієї категорії дітей з відхиленнями у розвитку недостатньо сформ...
Навчальні плани для дітей з особливими освітніми потребами: з порушеннями зору, слуху, мовлення, опорно-рухового апарату, ЗПР, інтелектуальними та порушеннями розвитку СКАЧАТЬ. Типова освітня програма спеціальних ЗЗСО II ступеня для дітей з ООП (наказ МОН від 12.06.2018 № 627), навчальний план для дітей з особливими потребами 2019...
Для дітей дошкільного віку Для дітей з затримкою психічного розвитку (ЗПР) Для дітей з порушеннями зору (ПЗ) Для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (ПІР) Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (ПОРА) Для дітей с порушеннями слуху (ПС) Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) Анотації до корекційних програм Каталог освітніх послуг. ... Для батьків дітей з особливими освітніми потребами. Безпека життєдіяльності Дитина з аутизмом Дитина з гіперактивністю...
Розумово відсталі діти різняться станом інтелектуальних порушень і потенційних можливостей. Тому можливості психофізичної та соціальної реабілітації розумово відсталих дітей визначаються ступенем вираженості порушень. Згідно з Міжнародною статистичною класифікацією хвороб та споріднених проблем охорони здоров'я розумово відсталі діти за ступенем інтелектуального дефекту розподіляються на чотири основні групи: з глибокою, тяжкою, помірною і легкою розумовою відсталістю.
Структура психіки розумово відсталої дитини надзвичайно складна. Первинний дефект приводить до виникнення багатьох інших вторинних і третинних відхилень. Порушення пізнавальної діяльності і особи дитини із загальним психічним недорозвиненням виразно виявляються в самих різних проявах. Дефекти пізнання і поведінки мимовільно привертають до себе увагу оточуючих. Проте разом з недоліками цим дітям властиві і деякі позитивні можливості, наявність яких слугує опорою для забезпечення процесу розвитку. Діти із олігофренією здібні до розвитку, який здійснюється сповільнено, атипово, з часовими різкими...
легка розумова відісталість (F70) - старша школа 5-10 кл. (українска мова (читання/мова); природознавство; географія: образотворче мистецтво; Я і Україна; математика; фізика та хімія у побуті; основи здоров'я; соціально-побутове орієнтування; російська мова; читання (рос.); трудове навчання (квітникарство, швейна справа); історія України (1996 р., сканована); історія (10 кл.)) ... Виховна робота.Програма для 5-10-х класів ЗНЗ для розумово відсталих дітей (укл.Висоцька А.М.) Програми для навчання дітей із затримкою психічного розвитку (для шкіл інтенсивної педагогічної корекції).
Зміст програми складають чотири самостійні розділи: нежива природа (6-й клас), рослини (7-й клас), тварини (8-й клас), людина (9-й клас).На вивчення цих розділів відводиться в усіх класах по 68 годин – 2 години на тиждень. У навчальній програмі пропонується орієнтовний розподіл годин на вивчення окремих розділів та тем.. Робоча програма на урок Правознавство скачати...
Для дітей з помірною розумовою відсталістю. Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення. Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату. Програми розвитку для дітей з особливими освітніми потребами дошкільного віку. Facebook. Twitter. LinkedIn. Google+. Програми з корекційно-розвиткової роботи для дітей з порушеннями зору.
Вивчення природознавства у загальноосвітніх навчальних закладах для розумово відсталих дітей передбачає ознайомлення учнів з доступними для них елементами неживої природи, будовою і життям рослин і тварин, а також організмом людини. Зміст програми складають чотири самостійні розділи: нежива природа (6-й клас), рослини (7-й клас), тварини (8-й клас), людина (9-й клас).На вивчення цих розділів відводиться в усіх класах по 68 годин – 2 години на тиждень.
Новий навчальний план передбачає вивчення «Природознавства» з підготовчого, 1 по 9 класи загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей. Завданнями даної дисципліни у початковій школі є пропедевтика навчальних предметів «Природознавство», «Географія», «Я у світі», що стане спадкоємним продовженням розпочатого вивчення. Метою вивчення «Природознавства» у підготовчому, 1-5 класах є формування природознавчої компетентності учня шляхом засвоєння системи інтегрованих знань про природу, усвідомлення школярами своєї приналежності до природи і...
Балаклійський інклюзивно-ресурсний центр Балаклійської районної ради Харківської області. Навчальні програми. -для розумово відсталих дітей. Порядок організації та проведення комплексної оцінки. Новини.
Для дітей із помірною розумовою відсталістю. Перелік документів для психолого-педагогічного вивчення дітей. Індивідуальна форма навчання. Інклюзивна освіта. ... Ви знаходитесь тут: Головна. Навчальні програми. Для розумово відсталих дітей. Вкладення. Інформатика для 5 класу.doc. ... Природознавство для підг.-4кл ..doc. Соціально-побу.орієнтув для підг.-4кл..doc. Трудове навчання 5-9(10) кл..doc.
Програма з корекційно-розвиткової роботи «Цікавий світ Монтессорі» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Дишлюк Т.Б. Чеботарьова О.В.). Програма з корекційно-розвиткової роботи «Лего-конструювання» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автори: Лапін А.В.). Програма з корекційно-розвиткової роботи «Соціально-побутове орієнтування» для 1-4 класів спеціальних закладів загальної середньої освіти для дітей з інтелектуальними порушеннями (автор: Ярмола Н.А.).
Для розумово відсталих дітей: інформатика, математика, образтворче мистецтво, основи здоров'я, географія, історія, природознавство, фізика, трудове навчання, українська література, українська мова, фізкультура-переглянути. ... Підготовчий, 1-4 класи: Українська мова (Висоцька А.М.); Природознавство (Трикоз С.В., Блеч Г.О.); Я у світі (3, 4 класи, Трикоз С.В., Блеч Г.О.); Основи здоров'я (Гладченко І.В.); Соціально-побутове орієнтування (Ярмола Н.А.); Трудове навчання (Чеботарьова О.В.); Образотворче мистецтво (Дмітрієва І.В.); Музичне мистецтво (Квітка Н.О., Левченко-Бутуханова Л.Й.); Фізична культура (Бобренко.
Програми для дітей з легкою розумовою відсталістю завантажити. Програми для дітей із затримкою психічного розвитку завантажити Навчальні плани - Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (початкова ланка) Наказ МОН від 03.11.2004 р. № 849 - Типові навчальні плани загальноосвітніх навчальних закладів для дітей, які потребують корекції фізичного та (або) розумового розвитку (ІІІ ступінь) Наказ МОН України від 02.11.2004р. ... Програми для спеціальних загальноосвітніх навчальних закладів для розумово відсталих дітей.
Розумово відсталі діти оволодівають мовленням з деякою затримкою, проте здатні його використовувати у своєму щоденному спілкуванні, підтримувати розмови на побутову тематику, брати участь у бесіді. Мовлення цих дітей характеризується загальним недорозвитком, що виражається у порушенні всіх його сторін, зокрема, фонетико-фонематичних та граматичних порушеннях, обмеженні словникового запасу, недостатності розуміння слів та неадекватному їх вживанні, не сформованості зв’язного мовлення. ... ( За програмою спеціальних навчальних закладів для розумово відсталих дітей). Математика 1-й клас. Учні повинні знати
У деяких розумово відсталих дітей спостерігається відсутність мовлення навіть до 4-5 років. Словник дітей бідний. Значення слів недостатньо диференційовані. Спостерігаються стійке фонетичне недорозвинення, домінування в мові іменників, (недостатнє вживання слів, що означають дії, ознаки і стосунки). Речення, які вони вживають, примітивні за своєю конструкцією, з великою кількістю аграматизмів, пропусків. Розумово відсталі діти рідко бувають ініціаторами бесіди і відчувають величезні труднощі в оволодінні монологічним мовленням. У цієї категорії дітей з відхиленнями у розвитку недостатньо сформ...
Навчальні плани для дітей з особливими освітніми потребами: з порушеннями зору, слуху, мовлення, опорно-рухового апарату, ЗПР, інтелектуальними та порушеннями розвитку СКАЧАТЬ. Типова освітня програма спеціальних ЗЗСО II ступеня для дітей з ООП (наказ МОН від 12.06.2018 № 627), навчальний план для дітей з особливими потребами 2019...
Для дітей дошкільного віку Для дітей з затримкою психічного розвитку (ЗПР) Для дітей з порушеннями зору (ПЗ) Для дітей з порушеннями інтелектуального розвитку (ПІР) Для дітей з порушеннями опорно-рухового апарату (ПОРА) Для дітей с порушеннями слуху (ПС) Для дітей з тяжкими порушеннями мовлення (ТПМ) Анотації до корекційних програм Каталог освітніх послуг. ... Для батьків дітей з особливими освітніми потребами. Безпека життєдіяльності Дитина з аутизмом Дитина з гіперактивністю...
Розумово відсталі діти різняться станом інтелектуальних порушень і потенційних можливостей. Тому можливості психофізичної та соціальної реабілітації розумово відсталих дітей визначаються ступенем вираженості порушень. Згідно з Міжнародною статистичною класифікацією хвороб та споріднених проблем охорони здоров'я розумово відсталі діти за ступенем інтелектуального дефекту розподіляються на чотири основні групи: з глибокою, тяжкою, помірною і легкою розумовою відсталістю.
Структура психіки розумово відсталої дитини надзвичайно складна. Первинний дефект приводить до виникнення багатьох інших вторинних і третинних відхилень. Порушення пізнавальної діяльності і особи дитини із загальним психічним недорозвиненням виразно виявляються в самих різних проявах. Дефекти пізнання і поведінки мимовільно привертають до себе увагу оточуючих. Проте разом з недоліками цим дітям властиві і деякі позитивні можливості, наявність яких слугує опорою для забезпечення процесу розвитку. Діти із олігофренією здібні до розвитку, який здійснюється сповільнено, атипово, з часовими різкими...
легка розумова відісталість (F70) - старша школа 5-10 кл. (українска мова (читання/мова); природознавство; географія: образотворче мистецтво; Я і Україна; математика; фізика та хімія у побуті; основи здоров'я; соціально-побутове орієнтування; російська мова; читання (рос.); трудове навчання (квітникарство, швейна справа); історія України (1996 р., сканована); історія (10 кл.)) ... Виховна робота.Програма для 5-10-х класів ЗНЗ для розумово відсталих дітей (укл.Висоцька А.М.) Програми для навчання дітей із затримкою психічного розвитку (для шкіл інтенсивної педагогічної корекції).
Коментарі
Дописати коментар